لزوم ایجاد بازارچه مرزی برای کاهش قاچاق/ برخورد جدی با هنجار شکنان در ماه مبارک رمضان
27 فروردین 1401 - 1:29
شناسه : 65019
0

مادوند/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی آمادگی فعال کردن بازارچه مرزی در خراسان شمالی را دارد. سردار قاسم رضایی، ۲۵ فروردین ماه، در حاشیه نشست با مسئولان انتظامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با مادوند با اشاره به وجود امنیت چشمگیر در استانِ مرزی خراسان شمالی، اظهار کرد: مجموعه انتظامی کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی آمادگی فعال کردن بازارچه مرزی در خراسان شمالی را دارد.

سردار قاسم رضایی، ۲۵ فروردین ماه، در حاشیه نشست با مسئولان انتظامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با مادوند با اشاره به وجود امنیت چشمگیر در استانِ مرزی خراسان شمالی، اظهار کرد: مجموعه انتظامی کشور و استان قدردان همراهی مردم شهید پرور استان به خاطر وجود امنیت در این استان مرزی است.

وی با بیان اینکه انسجام سیاسی، اجتماعی و… در خراسان شمالی بین مردم و مسئولان بسیار زیاد است، افزود: این استان آمادگی هر رشد اقتصادی را دارد و یکی از مهمترین دلایل نیز وجود امنیت بالای استان است.

رضایی با تأکید براینکه آمادگی فعال کردن بازارچه مرزی را در استان داریم، ادامه داد: ایجاد بازارچه مرزی یکی از راه‌های کاهش قاچاق در کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره اینکه یکی از مهمترین موانع برای تحقق شعار سال موضوع قاچاق است، تصریح کرد: قاچاق آفت رشد اقتصادی است و برای تحقق شعار سال باندهای مختلف بزرگ قاچاق طی سال گذشته از بین رفت و امسال نیز اقدامات جدی در این حوزه داریم.

وی با بیان اینکه تعاملات گمرک و پلیس برای کاهش قاچاق بسیار حائز اهمیت است، تأکید کرد: با باندهای بزرگ قاچاق در استان‌های جنوبی و غربی برخورد شده و درصد کشفیات قاچاق نیز افزایش چشمگیری داشته است.

رضایی با بیان اینکه با مخلان امنیت و آرامش در جامعه برخورد جدی خواهد شد، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تاکنون به رستوران‌ها، کافه‌ها و… که حرمت شکنی کرده‌اند هشدار داده شده و از این پس نیز با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋