بازداشت یکی از مظنونان قتل پزشک ماهشهری
10 اسفند 1402 - 2:30
شناسه : 287209
0

مادوند/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: یکی از عوامل مظنون به قتل مسلحانه شهروند ماهشهری در کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد. مهدی محمدی اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس در دو روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: یکی از عوامل مظنون به قتل مسلحانه شهروند ماهشهری در کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد.

مهدی محمدی اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس در دو روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر ماهشهر شد، با حضور و صدور دستور قضایی بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش مادوند به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: در بررسی اولیه و در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول با یک قبضه سلاح کلاشینکف به قتل رسیده است و قاتلان از صحنه جرم متواری شده‌اند. پس ازبررسی محل، چندین سرنخ به دست آمد و با جمع‌آوری مستندات موجود، مظنون به قتل توسط دستگاه قضایی شناسایی و از طریق پلیس احضار و بازداشت شد.

محمدی با اشاره به بررسی‌های اولیه، گفت: علت و انگیزه قتل اختلافات شخصی بوده است.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود برای جلوگیری از اتفاقات مشابه و هرگونه اعمال مجرمانه خشن، درصورت توقف و یا تردد افراد مشکوک بلافاصله به نهادهای امنیتی و انتظامی گزارش دهند تا شاهد وقایع دلخراش نباشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋