فرونشست در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان
10 اسفند 1402 - 2:30
شناسه : 287211
0

مادوند/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه فرو نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان به علت فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب ۱۴۰۰ میلی‌متری بوده که حفره‌ای با عمق ۶ متر و عرض ۵ متر ایجاد کرده است.    منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با مادوند، درباره حادثه فرو نشست زمین در خیابان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه فرو نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان به علت فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب ۱۴۰۰ میلی‌متری بوده که حفره‌ای با عمق ۶ متر و عرض ۵ متر ایجاد کرده است.   

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با مادوند، درباره حادثه فرو نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان اظهارکرد: این حادثه به علت فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب ۱۴۰۰ میلی‌متری بوده که حفره‌ای با عمق ۶ متر و عرض ۵ متر ایجاد کرده است.   

وی افزود: بلافاصله تیم‌های فنی عملیاتی و مدیریت بحران شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت گاز در محل حاضر و تمهیدات ایمنی را برای پیشگیری از حوادث احتمالی اجرا کرده‌اند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خیابان شهیدان کاظمی تا رفع خطر مسدود و محدودیت‌های ترافیکی در محل اعمال شده است، افزود: در حال حاضر تیم‌های امدادی شرکت گاز در حال تعویض لوله هستند و شرکت آب و فاضلاب برای تعویض و اصلاح لوله اقدام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی و خدمات شهری منطقه و سازمان آتش نشانی جهت اجرای طرح‌های ایمنی در محل حضور دارند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋