مسدون بودن راه دسترسی و قطعی برق در ۹ روستای شهرستان رشت
09 اسفند 1402 - 2:32
شناسه : 287023
0

مادوند/گیلان فرماندار رشت گفت: در حال حاضر راه دسترسی و برق ۹ روستای این شهرستان قطع است که با تلاش نیروهای امدادی تا امشب شرایط این مناطق عادی خواهد شد. کیا عاشوری امروز هشتم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در شهرستان رشت، به‌ویژه منطقه سنگر و امامزاده هاشم، در […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/گیلان فرماندار رشت گفت: در حال حاضر راه دسترسی و برق ۹ روستای این شهرستان قطع است که با تلاش نیروهای امدادی تا امشب شرایط این مناطق عادی خواهد شد.

کیا عاشوری امروز هشتم اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در شهرستان رشت، به‌ویژه منطقه سنگر و امامزاده هاشم، در حال حاضر راه دسترسی و برق ۵ روستای بخش سنگر قطع است که نیروهای راهداری در تلاشند تا مسیرها را هرچه زودتر در این منطقه بازگشایی کنند و نیروهای شرکت توزیع برق هم تا امشب برق این روستاها را وصل خواهند کرد.

فرماندار شهرستان رشت همچنین از قطع راه و برق چهار روستای منطقه امام‌زاده هاشم این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل بارش سنگین برف و شکسته شدن و سقوط درختان بر روی کابل‌های برق، جریان برق این روستاها قطع شده که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

عاشوری با بیان اینکه هیچگونه قطعی آب و گاز تاکنون در شهرستان رشت گزارش نشده است، افزود: در حال حاضر همه راه‌های اصلی شهرستان رشت باز است و تردد خودروها جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهرستان و نظارت بر فعالیت همه واحدها به ویژه در شرایط برفی، اضافه کرد: ۵۰۰۰ کیسه آرد مازاد برای تامین نان مردم شهرستان رشت، به زودی در نانوایی‌های شهرستان توزیع می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به قطع بارش برف در شهرستان، گفت: در این شرایط، امدادرسانی دستگاه‌های خدمات رسان با سرعت و سهولت بیشتری در حال انجام است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋