تاکید کولیوند بر تدوین طرح شفاف اقتصادی در شرکت‌های هلال احمر
02 اسفند 1402 - 2:33
شناسه : 285910
0

رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت تدوین طرح شفاف اقتصادی در شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر تاکید کرد. به گزارش مادوند، دکتر پیر حسین کولیوند در همایش مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه جمعیت هلال احمر گفت: این همایش ها باید ارزش افزوده داشته باشد و در شرکت های تابعه اقداماتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت تدوین طرح شفاف اقتصادی در شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش مادوند، دکتر پیر حسین کولیوند در همایش مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه جمعیت هلال احمر گفت: این همایش ها باید ارزش افزوده داشته باشد و در شرکت های تابعه اقداماتی در مسیر پیشرفت انجام شود.

وی در ادامه با تاکید اینکه باید طرح شفاف اقتصادی در شرکت های برای آینده وجود داشته باشد افزود: وقتی این برنامه‌ریزی وجود داشته باشد برای تحقق آن تلاش و نقاط ضعف شناسایی می‌شود و  ما را به سوی موفقیت سوق می دهد.

کولیوند افزود: شرکت های تابعه باید وضعیت مالی خود را رصد کنند و برای حفظ و استفاده از منابع مالی خود برنامه داشته باشند.

به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر، وجود تیم قوی و مسئولیت‌پذیر بازاریابی و فروش، ضرورت برندسازی، ضرورت انگیزه‌دهی به نیروهای توانمند، بررسی تطابق هزینه‌ها و برنامه‌ها،  تعامل با سایر شرکت‌ها و شفافیت در برنامه‌ها، بهبود فناوری و تکنولوژی و داشتن نیروهای توانمند از جمله مسائلی است که شرکت های هلال احمر باید آن را جدی بگیرند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند افزود: بهره وری در هلال احمر باید افزایش یابد و هزینه‌ها هم باید مدیریت شود. وقتی در این راستا تلاش شود شاهد افزایش رضایتمندی در بین کارکنان هم خواهیم بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋