گازگرفتگی در کترینگ، دو قربانی گرفت
22 بهمن 1402 - 2:31
شناسه : 285041
0

بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، گاز گرفتگی در یک کترینگ، جان دو نفر را گرفت. سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مادوند، در این باره گفت: ساعت ۱۱:۱۸ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه احتمال گاز گرفتگی به آدرس محله کاشانک خیابان صبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و در پی آن […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، گاز گرفتگی در یک کترینگ، جان دو نفر را گرفت.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مادوند، در این باره گفت: ساعت ۱۱:۱۸ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه احتمال گاز گرفتگی به آدرس محله کاشانک خیابان صبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و در پی آن ایستگاه شماره ۱۰۶ بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: با اعزام عوامل مشاهده شد در یک رستوران کترینگ به وسعت حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر که بخشی از فضای کوچکی از آن برای استراحت کارگران بود، بر روی یکی از تخت‌ها آقای حدوداً ۳۰ ساله و بیرون از محل استراحت نیز جوانی حدودا ۱۵ ساله از پرسنل رستوران که ایرانی هم بودند، جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره علت این حادثه ادامه داد: علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی و اعلام نظر می‌شود اما با توجه به اینکه در محل از آبگرمکن دیواری بدون دودکش استفاده می‌شد و تمام آلاینده‌ها به داخل محیط پس زده شده و همچنین علائمی که در بدن افراد وجود داشت، احتمال گاز گرفتگی با گاز مونوکسید کربن وجود دارد.

ملکی گفت: وسایلی مانند آبگرمکن یا پکیج مصرف اکسیژن بسیار بالایی دارند و اگر در محیطی بسته که راه هوایی مناسب ندارد، استفاده شود، می‌تواند باعث انتشار گاز مونوکسید کربن شود. سازمان آتش نشانی از نصب این وسایل در داخل منازل با متراژ کوچک جلوگیری می‌کنند، اما در جاهای قدیمی از این وسایل استفاده می‌شود و اگر در جاهای بزرگ هم نصب شوند باید مسیر ورودی هوا برای آنها در نظر گرفته شود که اگر غیر از این باشد خطرناک است.  

وی خاطرنشان کرد: بعد از عملیات محل تحویل عوامل انتظامی شد و آتش‌نشانان مراجعت کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋