بازداشت ۱۴۷ متعرض به منابع ملی در کشور/ زمین‌خواری را به «۱۳۱» گزارش دهید
11 دی 1402 - 23:32
شناسه : 281308
0

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از رفع تعرض و خلع ید، بیش از ۲۳ هزار هکتار از اراضی ملی خبر داد. به گزارش مادوند، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر به تشریح اقدامات و عملکرد یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت و گفت:‌ ۱۲ یگان حفاظت از دستگاه اجرایی و رده‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از رفع تعرض و خلع ید، بیش از ۲۳ هزار هکتار از اراضی ملی خبر داد.

به گزارش مادوند، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر به تشریح اقدامات و عملکرد یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت و گفت:‌ ۱۲ یگان حفاظت از دستگاه اجرایی و رده‌های تابعه آن‌ها در سراسر کشور فعالیت چشمگیری در انتظام بخشی و امنیت آفرینی بر عهده دارند که یکی از این یگان‌ها، یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است.

وی ادامه داد: بحمدالله با تلاش و ایثار این بخش از همکارانم در حوزه منابع طبیعی شاهد رفع تعرض و خلع ید از ۳۳ هزار و ۲۳۵  فقره اراضی ملی در سال جاری بودیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: اراضی خلع ید شده به مساحت ۲۳ هزار و ۸۷۵  هکتار بوده و در این رابطه تعداد ۱۴۷ نفر از افراد سودجو که به منابع ملی و طبیعی تعرض کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به مبارزه جدی پلیس با متعرضان به سرمایه‌های طبیعی کشور از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋