قتل ۴ جوان در یکی از روستاهای گچساران
04 آذر 1402 - 16:54
شناسه : 278514
0

مادوند/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران جزئیات نزاع منجر به فوت ۴ نفر و زخمی شدن یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد. حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در خصوص جزئیات این خبر گفت: جوانی مسلح به دلایل شخصی، با اسلحه کلاشینکف ۴ مرد جوان را کشته و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران جزئیات نزاع منجر به فوت ۴ نفر و زخمی شدن یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در خصوص جزئیات این خبر گفت: جوانی مسلح به دلایل شخصی، با اسلحه کلاشینکف ۴ مرد جوان را کشته و یک مرد جوان دیگر را هم مجروح و راهی بیمارستان کرد.

وی اظهار کرد: این حادثه پنجشنبه شب دوم آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳ و ۱۳ در روستای «قلعه قدیم آرو» از توابع شهرستان گچساران به‌ وقوع پیوست و مرد جوان قاتل که دارای سوابق کیفری متعدد است، هم اکنون متواری می باشد.

دادستان گچساران عنوان کرد: با حضور مأموران انتظامی، امنیت در این روستا برقرار است.

به گزارش مادوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام ادیبان بیان کرد: پلیس و بازپرس ویژه پرونده اقدامات و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل و کشف اسلحه بکار رفته در این جنایات، آغاز کرده و دستگیری قاتل متواری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋