کشف کالای قاچاق از انباری در تورقوزآباد
07 آبان 1402 - 16:56
شناسه : 276322
0

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع کالای خارجی قاچاق از انباری در تورقوزآباد خبر داد. به گزارش مادوند، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار بازرگانی در محدوده روستای تورقوز آباد اقدام به تهیه و دپوی […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از چهار هزار قلم انواع کالای خارجی قاچاق از انباری در تورقوزآباد خبر داد.

به گزارش مادوند، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار بازرگانی در محدوده روستای تورقوز آباد اقدام به تهیه و دپوی مقدار فراوانی کالای قاچاق کرده است، به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مخابره شد و ماموران این پلیس رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با بیان اینکه نتایج تحقیقات اولیه حاکی از این بود که گزارش واصله صحیح است، گفت: در ادامه ماموران با شناسایی مالک انبار کالا و انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند مالک انبار کالا تعداد فراوانی کالای خارجی به صورت قاچاق تهیه کرده  و در این مکان دپو کرده است؛ در نهایت نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی ماموران این پلیس از داخل انبار کالای مذکور، گفـت: در جریان این بازرسی ۱۸۰۰ قلم انواع گوی موزیکال و چراغ خوابی و ۲۷۰۰  قلم لیوان سرامیکی  فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف شد.

افشاری با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: انبار مذکور نیز پلمب شده و اموال کشف شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋