جمع‌آوری ۲۵۰۰ معتادمتجاهر از سطح پارک‌ها و محلات تهران
02 آبان 1402 - 16:55
شناسه : 276089
0

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از جمع‌آوری ۲۵۰۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در پایتخت خبرداد. به گزارش مادوند، سرهنگ محمد قاسم‌پور درباره اجرای این طرح که با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: پلیس بر حسب وظیفه قانونی  با پدیده شوم مواد […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از جمع‌آوری ۲۵۰۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در پایتخت خبرداد.

به گزارش مادوند، سرهنگ محمد قاسم‌پور درباره اجرای این طرح که با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: پلیس بر حسب وظیفه قانونی  با پدیده شوم مواد مخدر و تمام جرائم مرتبط با آن به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند. از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت  اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر  و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد در سطح تهران است، ماموران کلانتری‌های تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر طی روز گذشته کردند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها متوقف نشده و ادامه خواهد داشت، گفت: قطعا جمع‌آوری این قشر کاهش جرائمی نظیر سرقت‌های خرد را درپی خواهد داشت چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند. پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال موادمخدر  یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی‌ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

قاسم‌پور ادامه داد: در این راستا در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق معتادان متجاهر و پارک‌ها و جنگل‌ها و بلوارها و محلات شلوغ شهر، این افراد که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شدند، جمع‌آوری کرده و به مراکز بازپروری منتقل  کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در اجرای این طرح ۲۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر و کارتن‌خواب در محدوده تهران بزرگ توسط کلانتری‌ها جمع‌آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋