فراجا با خیل عظیم ماموریت‌ها پاسخگوی شهروندان است
27 تیر 1402 - 21:18
شناسه : 260963
0

مادوند/آذربایجان شرقی فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه فراجا با خیل عظیم ماموریت‌ها پاسخگوی شهروندان است، گفت: چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان‌های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت های پلیسی در دستور کار است. سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/آذربایجان شرقی فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه فراجا با خیل عظیم ماموریت‌ها پاسخگوی شهروندان است، گفت: چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان‌های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت های پلیسی در دستور کار است.

سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان‌های فراجا در آذربایجان شرقی که با حضور سرلشکر “محمد باقری” رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادکل نیروهای مسلح از یگان‌های فراجا در استان آذربایجان شرقی در خدمت سرلشکر پرافتخار و عزیز سردار “باقری” هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت انتظامی در کل کشور در سایه تدابیر سلسله مراتب فرماندهی رو به جلو بوده و عیب‌ها و ضعف‌های احصاء شده توسط بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در کمترین زمان رفع و اصلاح خواهند شد.

وی تشریح کرد: با توجه به خیل عظیم ماموریت‌ها در فرماندهی انتظامی کشور چابک سازی ستاد و ارتقاء توان عملیاتی واحدهای صفی را در دست اجرا داریم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان باشیم.

سردار رادان ادامه داد: در چهار ماهه گذشته سال جاری در بخش خودرو و تجهیزات با اختصاص بیش از ۱۶ میلیارد تومان، توان تحرک انتظامی کشور را بالا بردیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: نهضت ساخت خانه‌های سازمانی در فراجا آغاز شده و در سال جاری ساخت تعداد ۹۰۰ باب منزل سازمانی شروع شده که امیدواریم تا سال آینده آن‌ها را تکمیل و تحویل دهیم و سهم استان آذربایجان شرقی نیز دو هزار و ۲۰۰ خانه سازمانی خواهد بود.

به گزارش مادوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی در پایان با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم و مرزی در کشور است، خاطرنشان کرد: با استفاده از توانمندی‌های سازمانی، مساعدت و حمایت‌های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی در برقراری نظم و امنیت در سرتاسر ایران اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋