بازدید شبانه فرمانده مرزبانی از مرزه‌ پاوه/بهره‌گیری از فناوری‌های نو برای کنترل مرزها
16 اردیبهشت 1402 - 21:17
شناسه : 227096
0

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری‌های نو در دنیا، با هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های روز مرزها را با امکانات پیشرفته رصد و پایش کنیم. به گزارش مادوند، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کرمانشاه با گرامی داشت یاد و خاطره […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری‌های نو در دنیا، با هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های روز مرزها را با امکانات پیشرفته رصد و پایش کنیم.

به گزارش مادوند، سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کرمانشاه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مظلوم مرزبانی، از تلاش های مرزبانان استان کرمانشاه در راستای موفقیت های حاصل شده در راستای انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای غرب کشور قدردانی کرد و گفت: وقتی کارها و اقدامات در راه خدا و برای خدا باشد خداوند نیز مجاهدان را در راه دفاع از سرحدات مسلمین در عملیات های سخت و پیچیده یاری خواهد کرد .

اوی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه با تلاش مرزبانان امنیت در مرزهای استان پایدار است، افزود: همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی مردم ولایت مدار به خصوص مرزنشینان غیور با مجاهدت و جانفشانی در راستای امنیت کشور شبانه روز در تلاش هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان و معاندان اهداف شومشان را عملیاتی کنند.

سردار گودرزی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از راه نظامی و جنگ سخت قدرت تهاجم را ندارد و به دنبال به انحراف کشیدن جوانان و سست کردن بنیان خانواده است، اظهار کرد: فرماندهان و کارکنان باید هوشیار باشند؛زیرا دشمنان کشور در فضای مجازی سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام داده اند و در سال های اخیر نیز فعالیت آنها چندین برابر شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره و تأکید بر استفاده بهینه از ابزار و امکانات سازمانی تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و پدید آمدن فناوری های نو در دنیا، مرزبانی کشور  نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید در این سمت و سو حرکت کند و مرزها را با امکانات و فناوری روز هوشمند سازی کنیم و از این طریق مرزها را رصد و پایش کنیم.

بازدید شبانه فرمانده مرزبانی فراجا از مرزهای پاوه / تاکید بر توجه به آموزش

همچنین فرمانده مرزبانی فراجا به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران از پاسگاه های مرزی گروهان مرزی نوسود در هنگ مرزی پاوه به صورت شبانه بازدید کرد و در جمع مرزداران، گفت: خدا را شاکرم که شما را مقتدر تر و با روحیه تر از همیشه در انجام وظیفه حفظ و حراست از کیان مرزهای مقدّس جمهوری اسلامی ایران می بینم و این روحیه شما به بنده و سایر همکاران قوت قلب تازه می بخشد.

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار  مرزی و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقاء داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

 وی در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر ادارات اشاره نمود و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودروهای سازمانی تأکید و بیان کرد: حفظ بیت المال و  استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه جویی از مهم ترین تمهیدات در اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

وی در پایان بر لزوم و  استمرار آموزش در همه جا و در هر زمان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی ترین موارد در انجام تاکتیک ها در مواقع رزم و عملیات است؛ تا در هنگام اجرای مأموریت ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همانطور بوده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋