انجام ۷۳۸ عملیات امداد و نجات طی ۴ روز گذشته/امدادرسانی به ۶۸۷ تن
01 فروردین 1402 - 0:31
شناسه : 206207
0

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی آخرین اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد و از امدادرسانی به ۶۸۷ تن از هموطنان طی روزهای ۲۴ تا ٢٨ اسفند ماه خبر داد. وحید سلیمی در گفت‌وگو با مادوند، در این‌باره اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی آخرین اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد و از امدادرسانی به ۶۸۷ تن از هموطنان طی روزهای ۲۴ تا ٢٨ اسفند ماه خبر داد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با مادوند، در این‌باره اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ١۴٠٢ طی روزهای ۲۴ تا ٢٨ اسفند ماه ۷۳۸ عملیات و خدمات برای هموطنان ارائه و انجام شده است. از این میزان، ۴۰۳ عملیات جاده، ۱۵ عملیات جوی، ۱۷ عملیات کوهستانی و شش عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی با بیان اینکه شمار آسیب‌دیدگان نیازمند خدمات امداد و نجات در بازه زمانی مذکور ۱۰ هزار و ۲۳۷ مورد بوده گفت: امدادرسانی برای ۶٨٧ نفر انجام شده است. ۲۵۷ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند، ۳۰۲ نفر به مراکز درمانی و ۲۷ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

سلیمی ادامه داد: همچنین در این زمان ۷۶ عملیات نجات فنی انجام شده است. امدادگران اقدام به رهاسازی ۸۸ مصدوم در سوانح جاده‌ای کرده‌اند و از ۶۰۵۴ نفر تست قند و فشار خون گرفته شده است.

وی بیشترین آمار عملیات امداد و نجات در استان‌ها را نیز اعلام کرد و گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات به ترتیب در استان‌های اصفهان با ۵٠ مورد،  مازندران با ٣٧ مورد و فارس با ٣٧ مورد انجام شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋