اجرای انضباط ترافیکی/ با سرعت‌های غیرمجاز برخورد می‌شود
13 اسفند 1401 - 0:32
شناسه : 196131
0

مادوند/مازندران رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه انضباط ترافیکی و برخورد با سرعت‌های غیر مجاز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز، هوشیاری نیروهای امنیتی در همه دستگاه‌ها، نقش و حساسیت مسئولان در استانداری‌ها و مجموعه ترافیکی استان‌ها در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/مازندران رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه انضباط ترافیکی و برخورد با سرعت‌های غیر مجاز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز، هوشیاری نیروهای امنیتی در همه دستگاه‌ها، نقش و حساسیت مسئولان در استانداری‌ها و مجموعه ترافیکی استان‌ها در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سردار حسن مومنی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای ترافیک استان‌های تهران، مازندران، قزوین، گیلان و سمنان که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه ۹۱۰ نفر در جریان سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ فوت کردند، اظهار کرد :امسال براساس آمار پزشکی قانونی شاهد افزایش هشت درصدی فوتی در طرح سفرهای نوروزی بودیم.

وی با تاکید بر اقدامات و برنامه ریزی‌های بیشتر برای کاهش تصادفات در نوروز پیش‌رو، افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود که اوج سفر از ٢۴ اسفند امسال تا سوم فروردین ۱۴۰۲ باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا، تصریح کرد: روز شمار تردد نشان می‌دهد که افزایش حجم تردد بر کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

این مسئول با بیان اینکه عامل بیشترین تصادفات در نوروز سال گذشته به دلیل توجه نکردن راننده به جلو بوده است، افزود: ۴۹ درصد تصادفات به این بخش اختصاص دارد. این در حالی است که این رقم در سال ۱۴۰۰، ٣٠ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی و توسعه ایستگاه‌های سلامت نیز در دستور کار است، اطلاع رسانی به موقع شهروندان و مسافران از شرایط جوی و ترافیکی جاده‌ها از ضروریات این طرح است.

رئیس پلیس راهور فراجا یادآور شد: طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ از چهارشنبه ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

اجرای انضباط ترافیکی/ با سرعت‌های غیر مجاز برخورد می‌شود

اجرای انضباط ترافیکی/ با سرعت‌های غیر مجاز برخورد می‌شود

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋