آزادسازی ۱۰۰۰میلیارد ریال از اراضی کشاورزی در شمال‌شرق تهران
09 اسفند 1401 - 0:29
شناسه : 194349
0

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزاد سازی پنج هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد. به گزارش مادوند، سرهنگ حجت‌اله پورنجفی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۲۳ […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزاد سازی پنج هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مادوند، سرهنگ حجت‌اله پورنجفی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۲۳ قطعه ساخت وساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز را با دستور مقام قضایی در منطقه خجیر و ترقیون تخریب و پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی افزود: در این عملیات که با حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان، مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی در کنار عوامل انتظامی انجام گرفت، به حکم مراجع قضائی پنج هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به باغ ویلا و چهار دیواری‌ها آزادسازی و تخریب شد. کارشناسان ارزش ریالی این اراضی را ۱۰۰۰میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر اطلاع رسانی به ارگان‌های مربوطه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز گزارش کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋