پایان سال؛ آخرین مهلت برای ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن/ افتتاح دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی
02 اسفند 1401 - 0:31
شناسه : 190331
0

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی تا ۱۳ اسفند ماه امسال خبر داد. به گزارش مادوند، قدرت الله محمدی در مورد افتتاح ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی در تهران اظهارکرد: تا ۱۳ اسفند ماه، دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مناطق ۱۵ و ۱۶ شهرداری تهران و برج عملیات شبیه‌ساز ۱۵ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی تا ۱۳ اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش مادوند، قدرت الله محمدی در مورد افتتاح ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی در تهران اظهارکرد: تا ۱۳ اسفند ماه، دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مناطق ۱۵ و ۱۶ شهرداری تهران و برج عملیات شبیه‌ساز ۱۵ طبقه در مرکز آموزش آتش‌نشانان افتتاح می‌شود تا اگر در یکی از برج های تهران حادثه ای رخ داد، آمادگی لازم برای نیروها وجود داشته باشند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، وی در مورد وضعیت ساختمان‌های ناایمن هم اظهار کرد: ساختمان های ناایمن شامل برخی بیمارستان ها، اماکن تجاری، دولتی و انبارها هستند که در بافت فرسوده قرار دارند و در یک جای خاص متمرکز نشده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: برای اولین بار وضعیت ساختمان های ناایمن در حال تعیین تکلیف است و دادستانی به صاحبان ساختمان های ناایمن تا پایان سال مهلت داده تا ایمن سازی را انجام دهند، در غیر این صورت برای سال بعد، احکام قضایی صادر می شود و انشعابات قطع خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋