روستاهای دورافتاده در ترکیه، وسعت خسارات را آشکار می‌کنند
27 بهمن 1401 - 0:30
شناسه : 187915
0

گزارش خبرنگار الجزیره از یک روستای دورافتاده در ترکیه حاکی از وسعت و دامنه خساراتی است که از زلزله ویرانگر ترکیه و سوریه برجای مانده است. به گزارش مادوند به نقل از شبکه الجزیره، میزان خسارات وارده به این روستا نشان می‌دهد که بازسازی مناطق آسیب‌دیده به‌رغم تلاش‌های گسترده چقدر دشوار خواهد بود. نگاهی به […]

ارسال توسط :
پ
پ

گزارش خبرنگار الجزیره از یک روستای دورافتاده در ترکیه حاکی از وسعت و دامنه خساراتی است که از زلزله ویرانگر ترکیه و سوریه برجای مانده است.

به گزارش مادوند به نقل از شبکه الجزیره، میزان خسارات وارده به این روستا نشان می‌دهد که بازسازی مناطق آسیب‌دیده به‌رغم تلاش‌های گسترده چقدر دشوار خواهد بود.

نگاهی به شهرها، شهرک‌ها و حتی روستاهای دورافتاده آشکار می‌کند که وسعت ویرانی تا حدی است که دیگر هیچ چیز در این مناطق پابرجا نیست و به شما این حس را می دهد که چقدر دامنه آسیبی که به مردم وارد شده، زیاد است و بازسازی همه‌چیز تا چه اندازه دشوار خواهد بود.

این گزارش حاکیست، هرچند این روستا بر اثر این فاجعه تلفاتی نداشته اما بررسی‌ها نشان داده که ۹۵ خانه از ۱۰۰ خانه‌ روستا در زلزله ویران شده است.

ساکنان این روستا اکنون در چادرهای نزدیک خانه های خود زندگی می کنند و گروه‌های امداد، شروع به پاکسازی آوار و بازسازی روستا کرده‌اند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋