فراخوان جذب هدفمند هیئت علمی و پژوهشگر در دانشگاه جامع امام حسین(ع)
08 دی 1400 - 0:18
شناسه : 15838
0

دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای تکمیل کادر هیئت علمی خود، فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD)را به صورت هدفمند جذب می کند . به گزارش مادوند به نقل از سپاه نیوز؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع) جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی های تخصصی دانشکده […]

ارسال توسط :
پ
پ

دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای تکمیل کادر هیئت علمی خود، فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD)را به صورت هدفمند جذب می کند .

به گزارش مادوند به نقل از سپاه نیوز؛ دانشگاه جامع امام حسین(ع) جهت تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی های تخصصی دانشکده ها و پژوهشکده ها و مراکز علم و فناوری خود،  فارغ التحصیلان و دانشجویان مستعد و توانمند سال آخر دوره دکتری تخصصی (PhD) دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی، را در زمستان ۱۴۰۰جذب می کند .

 در همین راستا از متقاضیان فرهیخته کلیه رشته های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.ihu.ac.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند. 

 دانشگاه امام حسین (ع) به منظور تحقق اهداف و ماموریت های خود در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی و استفاده از اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه، مبادرت به تغییر منطق آیین نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله محوری به منطق احصاء و حل مساله ماموریت گرا کرده است.

این آیین نامه جدید که به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده، هم اکنون مبنای جذب هدفمند اعضای هیئت علمی این دانشگاه است.

انتهای پیام

شناسه خبر: ۱۳۳۵۱۳ –

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ – ۱۲:۲۷

به گزارش مادوند، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و بر اساس گزارش رئیس کل بانک مرکزی در ۹ ماه گذشته چهل میلیارد دلار به بازار عرضه شده است در حالی که در طول سال ۱۳۹۹ این رقم در مجموع سی و شش میلیارد و پانصد میلیون دلار بوده است.

در این جلسه همچنین مرکز آمار ایران در مورد نرخ تورم آبان ماه گزارش داد و اعلام کرد، رشد نرخ تورم ماهیانه در ماه‌های اخیر با ادامه سیر نزولی یک و هفت دهم درصد کاهش یافته است. 

در ادامه جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت دارو و قیمت آن گزارشی بیان کرد.

رئیس جمهور با اشاره به این گزارش بار دیگر بر لزوم اختصاص به هنگام ارز مورد نیاز برای تامین دارو و پیش‌بینی های لازم در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋