هیچ قدرتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد
31 شهریور 1402 - 0:16
شناسه : 274146
0

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری در نیروهای مسلح، گفت: برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی نظام اسلامی نیازمند بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس هستیم. به گزارش مادوند به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، با بیان این‌که «فرهنگ ایثار، فداکاری، وحدت و همکاری در […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری در نیروهای مسلح، گفت: برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی نظام اسلامی نیازمند بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش مادوند به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، با بیان این‌که «فرهنگ ایثار، فداکاری، وحدت و همکاری در نیروهای مسلح نهادینه شده است، اظهارداشت: فرهنگ دفاع مقدس در مقاطع مختلف همواره به یاری ما آمده و ما پس از دوران جنگ تحمیلی از این فرهنگ در مقابله با تروریست‌ها در سطح منطقه بهره گرفتیم.

وی با تأکید بر این‌که «از فرهنگ دفاع‌مقدس در خدمات‌رسانی به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعی و همچنین مقابله با گروهک‌های تروریستی بهره گرفتیم»، افزود: با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس توانستیم کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم و قدرت نظامی و دفاعی کشور را ارتقاء ببخشیم.

وی ادامه داد: کشورمان به برکت فرهنگ دفاع‌مقدس به سطح بازدارندگی مطلوبی رسیده و هیچ قدرتی جرأت تجاوز و تعدی نسبت به خاک مقدس کشورمان را ندارد.

معاون‌هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس و لزوم بکارگیری آن‌ها گفت: برای مقابله با چالش‌های پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس داریم و با ارتقای آگاهی و بصیرت و بکارگیری آموزه‌های دفاع‌مقدس در جامعه، می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی به تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران با مقاومت توانستند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند و امروز شاهد گشایش در وضعیت اقتصادی و توسعه سیاست خارجی هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋