آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی تا این لحظه
27 اسفند 1398 - 18:41
شناسه : 12253
1

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی را تشریح کرد. به گزارش مادوند ،فرزاد رحمانی عصر سه شنبه اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا به امروز، ۳۳ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌ و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، آمار مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

61595945 به گزارش مادوند ،فرزاد رحمانی عصر سه شنبه اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا به امروز، ۳۳ نفر بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌ و چهار نفر نیز بستری شده‌اند.

وی افزود: طی امروز، بیست و هفتم اسفند ماه، مصادف با آخرین چهارشنبه سال، تا این لحظه سه مورد مراجعه کننده داشتیم که دو نفر از آنان از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده و یک نفر نیز دچار سوختگی و پارگی دست شده است ولی مورد منجر به بستری نداریم.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه از آمادگی بیمارستان های سینا و نیکوکاری تبریز به منظور پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد.

رحمانی در خاتمه با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها خواهش می‌کنیم تا با ماندن در خانه، ضمن حفظ سلامتی و جان خودشان، مسئولیت نیروهای امدادی را دوچندان نکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋