انهدام باند تبهکاران فضای مجازی در لرستان
15 مرداد 1401 - 1:29
شناسه : 116867
0

مادوند/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۳ نفر اعضای باند تبهکار و فروشنده مواد مخدر توهم‌زا فضای مجازی در استان خبر داد. سردار یحیی الهی، اظهار کرد: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی ۳ نفر اعضای یک باند فضای مجازی که اقدام به خریدوفروش مواد مخدر توهم‌زا می‌کردند را شناسایی کردند. وی تصریح […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۳ نفر اعضای باند تبهکار و فروشنده مواد مخدر توهم‌زا فضای مجازی در استان خبر داد.

سردار یحیی الهی، اظهار کرد: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی ۳ نفر اعضای یک باند فضای مجازی که اقدام به خریدوفروش مواد مخدر توهم‌زا می‌کردند را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی ۳ نفر اعضای این باند را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر توهم‌زا کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با مجرمان و متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به آدرس ww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا استان اطلاع دهند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋