روسیه به عقل سلیم آمریکا در کنفرانس ان‌پی‌تی امیدوار است
28 خرداد 1401 - 23:33
شناسه : 94563
0

سفارت روسیه در ایالات متحده ابراز امیدواری کرد که در جریان برگزاری دهمین کنفرانس بازنگری در پیمان عدم اشاعه هسته‌ای (ان‌پی‌تی)، عقل سلیم در ایالات متحده غالب شود. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری تاس، سفارت روسیه در واکنش به مقاله آدام شینمن، نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور عدم اشاعه هسته‌ای (SRNN) […]

ارسال توسط :
پ
پ

سفارت روسیه در ایالات متحده ابراز امیدواری کرد که در جریان برگزاری دهمین کنفرانس بازنگری در پیمان عدم اشاعه هسته‌ای (ان‌پی‌تی)، عقل سلیم در ایالات متحده غالب شود.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری تاس، سفارت روسیه در واکنش به مقاله آدام شینمن، نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور عدم اشاعه هسته‌ای (SRNN) گفت: با توجه به اظهارات مقامات، واشنگتن قصد دارد از این پلتفرم چندجانبه ویژه برای طرح مسائلی که برای مساله ان‌پی‌تی غیرضروری هستند، استفاده کند.

در بیانیه سفارت روسیه که در کانال تلگرامی آن منتشر شده، آمده است: این یک اشتباه جدی است که وضعیت متشنج کنونی در مورد هدف تقویت رژیم عدم اشاعه را که در برابر جامعه بین‌المللی قرار داده شده است، تشدید می‌کند.

سفارت روسیه اعلام کرد: امیدواریم که واشنگتن و متحدانش اراده سیاسی و عقل سلیم کافی برای قرار دادن منافع حفظ ان‌پی‌تی بالاتر از اهداف زمانی داشته باشند. روسیه مایل به همکاری با تمام طرف‌های ذی‌نفع به منظور برگزاری کنفرانس بازنگری در یک چارچوب سازنده و تعهد دوباره به مفاد این پیمان و وظیفه تقویت آن است.

کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای (ان‌پی‌تی) هر پنج سال یک بار برگزار می‌شود. دهمین دوره آن قرار بود در مه ۲۰۲۰ در نیویورک برگزار شود، اما به علت شیوع پاندمی کرونا به تعویق افتاد.

انتهای پیام   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋