پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب
02 فروردین 1403 - 1:30
شناسه : 290202
0

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.  به گزارش مادوند، متن این پیام به شرح زیر است: ابراز خرسندی حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

ارسال توسط :
پ
پ
پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.

 به گزارش مادوند، متن این پیام به شرح زیر است: ابراز خرسندی حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از “تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی” و توصیف آن با عبارت “خبرهای شیرین و حوادث مطلوب” در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳، عزم و انگیزه دستگاه دیپلماسی کشور و کارکنان آن را در تلاش هرچه بیشتر بمنظور تحقق حداکثری اهداف سیاست خارجی و تحقق منافع ملی بیش از پیش جزم می‌کند.

وی در ادامه آورده است: ضمن تبریک سال نو به محضر مقام معظم رهبری و تشکر از هدایت‌های حکیمانه معظم له، بر عزم مضاعف همه همکارانم در وزارت امور خارجه در سال جدید جهت پیگیری منافع ملی در حوزه‌های گوناگون تاکید می‌کنم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋