تشکیلات خودگردان: نتیجه تلاش‌ها برای ادغام اسرائیل در منطقه شکست است
26 خرداد 1401 - 1:03
شناسه : 93359
0

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین کلید برقراری امنیت و ثبات در منطقه است. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاست دولت رژیم اشغالگر برای نادیده گرفتن مسئله فلسطین به منظور ادغام خود در […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که حل و فصل عادلانه مسئله فلسطین کلید برقراری امنیت و ثبات در منطقه است.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: سیاست دولت رژیم اشغالگر برای نادیده گرفتن مسئله فلسطین به منظور ادغام خود در منطقه خاورمیانه بدون حل و فصل منازعه میان فلسطین و اسرائیل امکان پذیر نخواهد بود. همچنین این سیاست، امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

در این بیانیه آمده است: حل و فصل مسئله فلسطین به صورت عادلانه و طبق قطعنامه‌های بین‌المللی، کلید برقراری امنیت، ثبات و شکوفایی در منطقه است و اگر این اتفاق رخ ندهد نتیجه آن، طولانی شدن درگیری و شکل گیری تنش‌های جدید است و حتی ممکن است که منجر به جنگ مذهبی غیر قابل کنترل شود.

این وزارتخانه به دولت آمریکا و جامعه جهانی نسبت به تعامل با مواضع و سیاست‌های افراطی نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و راستگرایان تندرو این رژیم هشدار داد و تاکید کرد که این سیاست‌ها مانع از موفقیت تلاش‌ها برای حل و فصل مسئله فلسطین خواهد شد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: نفتالی بنت از روز نخستی که قدرت را به دست گرفت مواضع افراطی را اتخاذ کرده و مخالف در پیش گرفتن یک روند سیاسی با فلسطینی‌ها است. آنچه بنت مطرح می کند چیزی بیش از تکرار طرح موسوم به “معامله قرن” (طرح پیشنهادی ترامپ برای حل و فصل درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی) نیست.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋