بولسونارو به همه مدال می‌دهد، حتی خودش!
17 خرداد 1401 - 1:03
شناسه : 88940
0

رئیس جمهوری برزیل عادت دارد تا به اعضای خانواده، متحدان، غیر سیاسیون و حتی خودش با مدال‌های رنگارنگ تبریک بگوید! به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل اینبار به ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس مدال افتخار وزارت دفاع را اهدا کرد؛ این مدال در سال ۲۰۰۲ ایجاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمهوری برزیل عادت دارد تا به اعضای خانواده، متحدان، غیر سیاسیون و حتی خودش با مدال‌های رنگارنگ تبریک بگوید!

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل اینبار به ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس مدال افتخار وزارت دفاع را اهدا کرد؛ این مدال در سال ۲۰۰۲ ایجاد شده و ایلان ماسک نخستین فرد غیر سیاسی است که چنین مدالی را دریافت می‌کند.

در کابینه بولسونارو، به شخصی که دستشان برسد، مدال داده می‌شود. سه مدال این کشور که معتبرترین آنها محسوب می‌شوند عبارتند از “نشان شایستگی دفاعی”، “نشان ریو برانکو” و “مدال پیروزی” و بولسونارو به بیش از سه چهارم وزرای فعلی یا سابق حداقل یکی اعطا کرده است.

خود بولسونارو هم تاکنون شش مدال افتخار وزارت دفاع را از دولتش دریافت کرده است.

او از سال ۲۰۱۹ حداقل ۷۶ مدال از سه مدال برتر را بین وزرا توزیع کرده که بیش از سه رئیس جمهوری سابق برزیل در طول دوران فعالیتشان می‌شود.

مجله Istoe در مقاله‌ای در ماه نوامبر گذشته میلادی با عنوان “نمایش خنده دار مدال‌ها” نوشت که بولسونارو دولت را به یک “داروخانه مدال” تبدیل کرده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋