نامگذاری یکی از برنامه‌های آموزشی سازمان ملل به نام “شیرین ابو عاقله”
12 خرداد 1401 - 1:02
شناسه : 86863
0

سازمان ملل تصمیم گرفته است یکی از برنامه‌های‌ آموزشی این سازمان برای اهالی رسانه‌های فلسطینی در نیویورک را به “شیرین ابوعاقله” نام‌گذاری کند. به گزارش مادوند، به نوشته روزنامه القدس، این تصمیم سازمان ملل به منظور تجلیل و گرامیداشت شیرین ابوعاقله، خبرنگار شهید فلسطینی شبکه قطری الجزیره و شجاعت وی و همچنین پاسداشت ارزش و […]

ارسال توسط :
پ
پ

سازمان ملل تصمیم گرفته است یکی از برنامه‌های‌ آموزشی این سازمان برای اهالی رسانه‌های فلسطینی در نیویورک را به “شیرین ابوعاقله” نام‌گذاری کند.

به گزارش مادوند، به نوشته روزنامه القدس، این تصمیم سازمان ملل به منظور تجلیل و گرامیداشت شیرین ابوعاقله، خبرنگار شهید فلسطینی شبکه قطری الجزیره و شجاعت وی و همچنین پاسداشت ارزش و اصول حرفه‌ای او، اتخاذ شده است.

روزنامه القدس همچنین فاش کرد، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل از این اقدام سازمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: طی ۲۵ سال، شیرین ابو عاقله، صدای ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند و با صدا، حرفه‌ و وابستگی خود به مسأله و ملت فلسطین، جنایت‌ها و نقض‌های اشغالگران اسرائیلی را آشکار ساخت.

این برنامه سالانه توسط اداره رسانه‌ها و ارتباطات در مقر سازمان ملل در نیویورک مدیریت می‌شود و بودجه این برنامه‌های آموزشی خبرنگاران و اهالی رسانه‌ها توسط خود سازمان ملل تامین می‌شود.

پیشتر شبکه الجزیره و شاهدان فلسطینی از هدف قرار دادن شیرین ابو عاقله توسط نظامیان اسرائیلی در جریان پوشش خبری حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه “جنین” واقع در شمال کرانه باختری خبر داده بودند.

در همین راستا، اسرائیل با رد این اتهام، مدعی شد که کشته شدن وی احتمالا یا توسط فلسطینیان صورت گرفته یا اینکه شلیک‌های پراکنده و بدون هدف یکی از نیروهای خود موجب کشته شدن وی شده است.

در همین زمینه روزنامه عبری زبان “هاآرتص” نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص قتل شیرین ابو عاقله تحقیق نخواهد کرد زیرا معتقد است”هیچ شک و شبهه‌ای نسبت به اینکه نیروهای این ارتش جنایتی را مرتکب شده باشند، وجود ندارد.”

این روزنامه عبری زبان همچنین فاش کرد، ارتش اسرائیل عقیده دارد که بازجویی نیروهای این ارتش باعث ایجاد بحث و جدل در ارتش و جامعه اسرائیلی خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋