رژیم صهیونیستی ۳۰۰۰ نیروی پلیس را پیش از راهپیمایی پرچم‌ها در قدس مستقر کرد
07 خرداد 1401 - 1:02
شناسه : 84408
0

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی در واکنش به هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، دستور اعلام حالت آماده‌باش در قدس اشغالی و استقرار ۳۰۰۰ نیروی پلیس را صادر کرد. به گزارش مادوند، به نوشته روزنامه اورشلیم‌پست، کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد، در راستای آمادگی برای راهپیمایی پرچم‌ها که قرار است پس فردا (یکشنبه) در قدس […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی در واکنش به هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطین، دستور اعلام حالت آماده‌باش در قدس اشغالی و استقرار ۳۰۰۰ نیروی پلیس را صادر کرد.

به گزارش مادوند، به نوشته روزنامه اورشلیم‌پست، کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد، در راستای آمادگی برای راهپیمایی پرچم‌ها که قرار است پس فردا (یکشنبه) در قدس اشغالی برپا شود، حالت آماده‌باش در این شهر برقرار شده و ۳۰۰۰ نیروی پلیس در این شهر و صدها تن دیگر در سایر شهرها مستقر شوند.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی نیز جهت آمادگی برای مقابله با حملات راکتی احتمالی گروه‌های فلسطینی از نوار غزه به سمت جنوب اراضی اشغالی، پناهگاه‌های سیاری را از جمله در شهرک سدروت راه‌اندازی کرد.

این ارتش با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که دلیل پناهگاه‌های جدید نصب شده در جنوب اراضی اشغالی راهپیمایی پرچم‌ها نبوده و آنها بخشی از طرح فرماندهی جبهه داخلی برای استقرار نیروها جهت تقویت امنیت در مناطق جنوبی هستند.

دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین پیش از این تهدید کردند در صورت آغاز راهپیمایی پرچم‌ها دست به حمله راکتی خواهند زد.

همچنین این دو جنبش به رژیم صهیونیستی درباره موافقت با یورش افراطی‌ها به مسجد الاقصی در جریان راهپیمایی پرچم‌ها هشدار داده بودند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋