معترضان با فریاد “دروغگو”، سخنرانی وزیر خارجه آلمان را مختل کردند
12 اردیبهشت 1401 - 1:02
شناسه : 73161
0

گروهی از معترضان در جریان سخنرانی وزیر خارجه آلمان و دفاع از تصمیم‌های دولت برای ارسال تسلیحات به اوکراین با ایجاد سر و صدا اخلال ایجاد کردند. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، بسیاری از کشورهای غربی از زمان حمله روسیه به اوکراین در ماه فوریه، سلاح در اختیار کی‌یف قرار داده‌اند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروهی از معترضان در جریان سخنرانی وزیر خارجه آلمان و دفاع از تصمیم‌های دولت برای ارسال تسلیحات به اوکراین با ایجاد سر و صدا اخلال ایجاد کردند.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، بسیاری از کشورهای غربی از زمان حمله روسیه به اوکراین در ماه فوریه، سلاح در اختیار کی‌یف قرار داده‌اند.

به گفته پلیس، روز شنبه حدود ۱۰۰۰ تن در شهر آرنسبورگ در شمال آلمان برای شنیدن سخنان آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور گرد هم آمدند. در همان زمان، تقریباً ۱۵۰ شرکت‌کننده این وزیر آلمانی را هو کرده و هنگام حضور او روی سکوی سخنرانی از انواع سوت و بلندگو استفاده کردند. برخی خطاب به بربوک واژه‌های “جنگ‌طلب” و “دروغگو” را فریاد می‌زدند.

به گفته پلیس، اوضاع پس از مداخله نیروها آرام شد و از حضور یک فرد در آنجا ممانعت به عمل آمد.

بربوک برای کمپین حزب سبز در یک انتخابات منطقه‌ای به شهر آرنسبورگ رفته بود و از تصمیم آلمان برای ارسال تسلیحات به اوکراین در بحبوحه جنگ دفاع کرد. او گفت: ما می‌خواهیم به مردم اوکراین کمک کنیم تا آنها بتوانند از خود در برابر جنگ تهاجمی پوتین که طبق قوانین بین‌المللی غیرقانونی است، دفاع کنند.

وزیر امور خارجه آلمان همچنین قرار بود روز شنبه در شهر دیگری سخنرانی انتخاباتی داشته باشد اما این تجمع به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که فردی اسید بوتیریک در هوا اسپری کرد. این ماده باعث سوزش چشم و مشکلات تنفسی می‌شود. هیچکس در این حادثه آسیبی ندید.

امیلی بونینگ، مدیر سیاسی حزب سبزهای آلمان گفت: ما با چنین حملات بزدلانه و نابکارانه‌ای مرعوب نمی‌شویم.

پنجشنبه گذشته پارلمان آلمان ارسال تسلیحات سنگین‌تر به اوکراین را تایید کرد. آلمان در کنار بسیاری دیگر از اعضای ناتو، تسلیحاتی از جمله سامانه‌های موشکی ضد هواپیما و ضد تانک در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋