امارات سفیر رژیم صهیونیستی در ابوظبی را فراخواند
31 فروردین 1401 - 1:04
شناسه : 67296
0

امارات متحده عربی در اعتراض به تحولات جاری بیت‌المقدس و یورش نظامیان اسرائیلی و شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی، سفر رژیم صهیونیستی در ابوظبی را فراخواند. به گزارش مادوند، «ریم ابراهیم الهاشمی»، وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی، سفیر رژیم صهیونیستی در امارات را احضار و مراتب اعتراض خود به تحولات جاری در قدس اشغالی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

امارات متحده عربی در اعتراض به تحولات جاری بیت‌المقدس و یورش نظامیان اسرائیلی و شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی، سفر رژیم صهیونیستی در ابوظبی را فراخواند.

به گزارش مادوند، «ریم ابراهیم الهاشمی»، وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی، سفیر رژیم صهیونیستی در امارات را احضار و مراتب اعتراض خود به تحولات جاری در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به وی ابلاغ کرد.

وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی بر لزوم توقف فوری تجاوزات اسرائیل به اماکن مقدس و شهروندان فلسطینی تأکید کرد و خواستار تأمین امنیت و حمایت کامل از نمازگزاران و احترام به حق فلسطینیان در انجام مناسک دینی و توقف هرگونه هتک حرمت مسجدالاقصی شد.

وی همچنین خواستار فراهم‌کردن شرایط مناسب برای بازگشت به مذاکرات جدی بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها با هدف تحقق صلح عادلانه و فراگیر و برپایی دولت مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋