مخالفت گروه انصارالله با دیدگاه شورای امنیت در قبال یمن
26 فروردین 1401 - 1:02
شناسه : 64778
0

گروه انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) نسبت به بیانیه شورای امنیت مبنی بر واگذاری اختیارات رئیس جمهوری مستعفی به شورای ریاستی واکنش نشان داد. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالملک العجری، عضو هیات مذاکره‌کننده در گروه انصارالله یمن در توییتر نوشت: عجیب نیست که شورای امنیت از فرایند انتقال قدرت توسط عربستان از […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروه انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) نسبت به بیانیه شورای امنیت مبنی بر واگذاری اختیارات رئیس جمهوری مستعفی به شورای ریاستی واکنش نشان داد.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالملک العجری، عضو هیات مذاکره‌کننده در گروه انصارالله یمن در توییتر نوشت: عجیب نیست که شورای امنیت از فرایند انتقال قدرت توسط عربستان از عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری فراری یمن به رشاد العلیمی، رئیس شورای رهبری ریاستی استقبال کند. زیرا این شورا آماده استقبال از هر حاکمی است که ریاض برای یمن بگمارد، حتی اگر دیوانه‌ای را می‌گماشت یا شخص فاقد صلاحیتی قطعا آنها استقبال می‌کردند.

وی ادامه داد، از نظر آنها مشروعیت از سال ۲۰۱۱ امری است که در خارج و به ویژه عربستان به عنوان “قیم قانونی” تصمیم‌گیری می‌شود و هیچ ارتباطی با اراده یمنی‌ها ندارد.

العجری به عنوان عضو دفتر سیاسی انصارالله اظهار داشت، رویکرد شورای امنیت مصادره حقوق حاکمیتی ملت یمن، تضعیف اراده و تحقیر مردم این کشور است.

وی ضمن مخالفت با بیانیه شورای امنیت گفت: این رویکرد از نظر ما حقارت‌آمیز است. مردم، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به نبرد خود برای تحمیل مشروعیتشان و بازپس گرفتن حقوق حاکمیتی به شکل کامل از دست هر کسی که گمان می‌کند حق مصادره آن را دارد، ادامه خواهند داد.

این واکنش پس از تایید واگذاری اختیارات عبد ربه منصور هادی به شورای ریاستی توسط شورای امنیت مطرح شد.

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋