پیشنهاد نماینده اهواز برای تشکیل کمیسیون مشترک با کشورهای منشاء ریزگردها
23 فروردین 1401 - 1:20
شناسه : 63220
0

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهاد کمیسیون مشترکی با حضور کشورهای کانونی ریزگردها برای حل این مشکل خبر داد. سیدکریم حسینی در گفت و گو با مادوند در رابطه با موضوع ریزگردها و تقویت دیپلماسی محیط زیست و بررسی علمی تغییرات اقلیمی بیان کرد: ما از بابت اینکه پدیده ریزگردها […]

ارسال توسط :
پ
پ

نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهاد کمیسیون مشترکی با حضور کشورهای کانونی ریزگردها برای حل این مشکل خبر داد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با مادوند در رابطه با موضوع ریزگردها و تقویت دیپلماسی محیط زیست و بررسی علمی تغییرات اقلیمی بیان کرد: ما از بابت اینکه پدیده ریزگردها به استان های مرکزی و حتی استان های شمالی مانند تهران و گیلان گسترش پیدا کرده خوشحال نیستیم، ولی این هشدار را داده بودیم که اگر نتوانیم از راه های دیپلماسی و روابط بین المللی با کشورهایی که منشاء کانون های ریزگردها در آنها قرار دارد مثل عربستان و عراق مشکل را حل کنیم، قطعا این پدیده در ماه های آینده هم تشدید می شود و هم اینکه تکرار آن بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر این اساس حدود یک ماه گذشته تذکری دادم که آقای رئیس جمهور و مسئولین مربوطه امروز این موضوع را به وزارت خارجه و وزارت کشور منعکس کردند، گفت: پیشنهاد ما این بود که یک کمیسیون مشترک با حضور نمایندگان این کشورها ایجاد شود و حتی می توان گفت که با حضور سازمان بهداشت جهانی به این دلیل که این موضوع بهداشت و سلامت بخش اعظمی از مردم کشورهای درگیر را هدف قرار داده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم افزود: بر این  اساس در این کمیسیون مشترک راه های تثبیت ریزگردها در این کانون ها و جلوگیری از گسترش آن صورت گیرد که قطعا این ابتکار هم برای آن کشورها و هم برای سایر کشورها مانند ما مفید خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋