سانا: ده‌ها خودروی آمریکایی نفت و گندم سرقتی سوریه را به عراق منتقل کردند
21 فروردین 1401 - 1:03
شناسه : 62267
0

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش آمریکا ده‌ها دستگاه خودروی حامل نفت سرقتی سوریه را به عراق منتقل کردند. به گزارش مادوند، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از برخی منابع محلی در حومه الیعربیه در حسکه واقع در شرق سوریه اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش آمریکا ده‌ها دستگاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش آمریکا ده‌ها دستگاه خودروی حامل نفت سرقتی سوریه را به عراق منتقل کردند.

به گزارش مادوند، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از برخی منابع محلی در حومه الیعربیه در حسکه واقع در شرق سوریه اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش آمریکا ده‌ها دستگاه خودرو شامل تانکرهای حامل نفت سرقتی سوریه را از طریق گذرگاه الولید، از الیعربیه در حسکه به سمت خاک عراق منتقل کردند.

سانا به نقل از این منابع گزارش داد، برخی نیروهای آمریکایی صبح روز جمعه یک کاروان متشکل از ۶۰ دستگاه خودرو از جمله تعدادی کامیون و ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی سوریه را همراه با تعدادی خودروی نظامی از گذرگاه غیرقانونی الولید به سمت خاک عراق منتقل کردند.

همچنین برخی منابع رسمی سوریه اعلام کردند، نیروهای آمریکایی یک کاروان متشکل از ۶۵ دستگاه کامیون و تانکر حامل مقادیری گندم و نفت سرقتی را از گذرگاه غیرقانونی الولید در دورترین نقطه حومه شرقی حسکه به خاک عراق منتقل کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋