لاوروف: آمریکا و متحدانش با انتقاد از عملیات ما “استاندارد دوگانه” نشان داده‌اند
11 اسفند 1400 - 0:02
شناسه : 43956
0

وزیر امور خارجه روسیه امروز سه‌شنبه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت، ایالات متحده و متحدانش بار دیگر با انتقاد از “عملیات روسیه در اوکراین استاندارد دوگانه خود را نشان دادند.” به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در چهل و نهمین نشست شورای حقوق بشر […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر امور خارجه روسیه امروز سه‌شنبه در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت، ایالات متحده و متحدانش بار دیگر با انتقاد از “عملیات روسیه در اوکراین استاندارد دوگانه خود را نشان دادند.”

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در چهل و نهمین نشست شورای حقوق بشر گفت: ایالات متحده و متحدانش که مستقیماً مسئول نقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی بشردوستانه هستند، مرتکب جنایاتی شدند که صدها هزار تن از مردم عادی را در یوگسلاوی، عراق، لیبی، افغانستان به قتل رساند، بار دیگر استانداردهای دوگانه را نشان دادند.

وزیر خارجه روسیه یادآوری کرد که اتحادیه اروپا اخیراً با همراهی با احساسات ضد روسی تصمیم گرفت که تسلیحات مرگبار برای کی‌یف تامین کند.

او گفت: برای ما، جان هر روس یا اوکراینی، ساکن دونتسک یا لوهانسک کمتر از جان یک اروپایی یا آمریکایی ارزش ندارد. مثال اوکراین به وضوح نشان می‌دهد که نظم جهانی به اصطلاح مبتنی بر قوانین ایالات متحده و متحدانش چه معنایی برای حقوق بشر دارد.

سرگئی لاوروف گفت: دولت “نئونازی” اوکراین نماینده همه مردم اوکراین نیست. بدیهی است که دولت نئونازی کی‌یف در رابطه با مردم اوکراین، دولتی که به اصل حقوق برابر و حق تعیین سرنوشت مردم احترام می‌گذارد، نبوده و نیست.

هم‌چنین در حالی که لاوروف در حال سخنرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو بود، سفرا و دیپلمات‌ها به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋