پیام تسلیت وزیر کشور به شهادت مدافع حرم «محسن حججی»
19 مرداد 1396 - 23:18
شناسه : 4174
0

عبدالرضا رحمانی فضلی در پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، محسن حججی به دست نیروهای تکفیری داعش را تسلیت گفت. به گزارش مادوند ، متن پست وزیر کشور به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم آسمانی شدن یکی دیگر از فرزندان رشید و برومند میهن اسلامی به دست گروهک […]

ارسال توسط :
پ
پ

عبدالرضا رحمانی فضلی در پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، محسن حججی به دست نیروهای تکفیری داعش را تسلیت گفت.

636379617773745158به گزارش مادوند ، متن پست وزیر کشور به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
آسمانی شدن یکی دیگر از فرزندان رشید و برومند میهن اسلامی به دست گروهک ذلیل و ددمنش و تروریستی داعش در حین اسارت را به خانواده آن شهید والامقام و تمام ملت بزرگوار و آگاه ایران تسلیت عرض می‌نمایم. خون پاک و مطهر این شهید و سایر شهیدان سرافراز دفاع از کیان و حریم عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گواهی صادق و گویا بر تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشمندی همه مسئولان نظام اعم از کشوری و لشگری بر دفع شر و فتنه فاسقان به منظور افزایش امنیت و رفاه و آسایش همه مردم ایران بدون هیچ تبعیضی است. درود و سلام بی پایان بر جوانمردانی که بدون منت دنیوی و برای رضای حق تعالی و پاسداشت منزلت و کرامت هموطنان خود رنج غربت را تحمل کرده و اجازه دست اندازی دشمن به سرحدات و مرزهای جغرافیایی و ملی را نمی دهند و مظلومانه شهد شیرین شهادت را مستانه سر می‌کشند.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋