پیام تبریک مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه به مناسبت روز خبرنگار
16 مرداد 1396 - 20:08
شناسه : 4028
2

مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران حوزه قضایی در اشاعه اخبار حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه، تشکر و قدردانی کرد. به گزارش مادوند ،به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن پیام حسن رحیمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران حوزه قضایی در اشاعه اخبار حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مادوند ،به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن پیام حسن رحیمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از “شهید محمود صارمی” نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.

به این وسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند خبرنگاران حوزه قضایی در اشاعه اخبار حقوقی و قضایی و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های حقوقی جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس امنیت و توانمندی شهروندان در صیانت از حقوق و آزادی‎های مشروع خود دارد، تشکر و قدردانی می کنم.

امید است با هوشیاری نسبت به نیات پلید دشمنان نظام در مواجهه با سیل عظیم هجمه ها و نیاز مبرم جامعه به خشکاندن سرچشمه های ارتکاب جرایم و ناامنی، با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ پیشگیری‎های حقوقی و قضایی، بار سنگین قوه قضاییه را در حل و فصل دعاوی و جرایم سبک تر نماییم که اقتضای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملی است.

ان شاءاللّه در کنار هم برای تحقق آگاهی به عنوان یکی از حقوق همگانی ملت شریف ایران کوشا باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋