مراسم تحلیف به صورت مستقیم از پنج شبکه‌ رادیو و تلویزیونی پخش می‌شود
14 مرداد 1396 - 11:06
شناسه : 3926
0

مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به صورت مستقیم از پنج شبکه‌ رادیو و تلویزیونی پخش می‌شود. تاکنون، هفت رییس‌جمهور در خانه ملت سوگند یاد کردند و عصر امروز حسن روحانی برای دومین دوره در این مراسم حاضر می‌شود. مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره دوازدهم که روز شنبه ـ چهاردهم مرداد ـ در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به صورت مستقیم از پنج شبکه‌ رادیو و تلویزیونی پخش می‌شود.

6575231 992تاکنون، هفت رییس‌جمهور در خانه ملت سوگند یاد کردند و عصر امروز حسن روحانی برای دومین دوره در این مراسم حاضر می‌شود.

مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوره دوازدهم که روز شنبه ـ چهاردهم مرداد ـ در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک و خبر سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

همچنین شبکه‌های رادیویی فرهنگ، تهران و ایران، مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را که با حضور مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، به صورت زنده پخش خواهند کرد.

بیش از ۸۰ هیات خارجی در مراسم تنفید و تحلیف به همراه مقامات ارشد کشور حضور خواهند داشت. همچنین حدود ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی مراسم را به صورت زنده پوشش خبری خواهند داد که از این تعداد ۱۳۱ خبرنگار خارجی از ۲۹ کشور جهان حضور دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋