بایدن به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
19 بهمن 1400 - 0:03
شناسه : 32800
0

رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد در سال میلادی جاری به اراضی اشغالی سفر کند. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی به بررسی امنیت خاورمیانه و تحولات منطقه‌ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد در سال میلادی جاری به اراضی اشغالی سفر کند.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی به بررسی امنیت خاورمیانه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

در این گفتگوی تلفنی بایدن از دعوت بنت برای سفر به اراضی اشغالی تشکر و تاکید کرد که در سال میلادی جاری به اسرائیل سفر خواهد کرد.

بایدن بر شراکت تاریخی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و پایبندی به تحقق ثبات در منطقه و تلاش برای برخورداری اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها به صورت مساوی از امنیت، آزادی و توسعه و حمایت کامل و ثابت آمریکا از امنیت اسرائیل و تقویت و به روزرسانی سامانه گنبد آهنین تاکید کرد.

دو طرف درباره ایران و تنش‌های اوکراین و روسیه نیز گفتگو کردند. نفتالی بنت سال ۲۰۲۱ در کاخ سفید با جو بایدن دیدار کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋