برهم صالح: دولتی مقتدر که تحت تاثیر فشارهای خارجی نباشد، می‌خواهیم
17 بهمن 1400 - 0:03
شناسه : 31770
0

رئیس جمهوری عراق خواستار حمایت از گزینه دموکراسی در تشکیل دولت جدید عراق شد. به گزارش مادوند، به نقل از سایت شفق نیوز، برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در جریان سخنرانی خود به مناسبت سالروز بزرگداشت شهید عراقی که جریان الحکمت سالانه در بغداد برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمهوری عراق خواستار حمایت از گزینه دموکراسی در تشکیل دولت جدید عراق شد.

به گزارش مادوند، به نقل از سایت شفق نیوز، برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در جریان سخنرانی خود به مناسبت سالروز بزرگداشت شهید عراقی که جریان الحکمت سالانه در بغداد برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم و این شرایط فرصتی برای بازنگری در عملکرد سیاسی است.

وی در ادامه افزود: امروز در برابر خواسته‌های ملت که مدت زمان طولانی از بحران‌ها، فاجعه جنگ، استبداد و تروریسم رنج می‌برد، می‌ایستیم و وقت آن فرا رسیده است که از طریق حکومت شایسته این بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

برهم صالح همچنین تصریح کرد: تداوم این وضعیت کنونی دیگر قابل قبول نیست و ما خواهان عراقی امن و دارای حکومتی بر اساس قانون اساسی و حامی و نه سرکوبگر هستیم.

رئیس جمهوری عراق تاکید کرد: ما به بازنگری جدی وضعیت سیاسی و ایجاد یک دوره سیاسی جدید نیاز داریم.

وی خواستار حمایت از گزینه دموکراسی در انتخاب رئیس جمهوری و قدم برداشتن در مسیر تشکیل دولت جدید عراق شد و اظهار داشت: ما خواهان دولتی هستیم که آرمان‌های ملی و خواسته‌های مردم را محقق کند.

برهم صالح ادامه داد: ما همچنین دولتی را می‌خواهیم که مقتدر باشد و تحت تاثیر فشارهای خارجی قرار نگیرد و تحت قیمومیت هیچ‌کس نباشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋