فلسطین: باید کشتار و ویرانگری در غزه پایان یابد
15 اسفند 1402 - 0:43
شناسه : 287774
0

مجمع عمومی سازمان ملل امشب (دوشنبه) درباره وضعیت مردم غزه تشکیل جلسه داد و نماینده فلسطین در سازمان ملل بر لزوم پایان کشتار مردم غزه تاکید کرد. به گزارش مادوند، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در این جلسه گفت از کشته و مجروح شدن صدها نفر در حین ارائه کمک‌های غذایی در غزه دچار وحشت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجمع عمومی سازمان ملل امشب (دوشنبه) درباره وضعیت مردم غزه تشکیل جلسه داد و نماینده فلسطین در سازمان ملل بر لزوم پایان کشتار مردم غزه تاکید کرد.

به گزارش مادوند، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در این جلسه گفت از کشته و مجروح شدن صدها نفر در حین ارائه کمک‌های غذایی در غزه دچار وحشت شده است و وضعیت مردم غزه وحشتناک، بی‌رحمانه و شرم آور است.

«ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل هم گفت باید کشتار و ویرانگری در غزه پایان یابد.

وی تاکید کرد فلسطین و ملت فلسطین آزاد خواهند شد و تنها در این صورت صلح حاکم خواهد شد و همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

منصور گفت: نسل‌ کشی در فلسطین به این دلیل رخ می‌دهد که عاملان آن احساس می‌کنند از پاسخگویی مصون هستند. مصونیت اسرائیل باید پایان یابد و جایز نیست که در میان ما بنشیند در حالی که به سازمان ملل حمله می‌کند و همه را تحقیر می‌کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هم مدعی شد هیچ کدام از آژانس‌های سازمان ملل حماس را محکوم نکرده‌اند و سازمان ملل تنها برای دفاع از یک سازمان تروریستی تشکیل جلسه می‌دهد.

وی در ادامه ادعا کرد سازمان ملل در جنایات علیه رژیم صهیونیستی دست دارد و از این سازمان و شورای امنیت خواست جنبش حماس را محکوم کند.

نماینده رژیم صهیونیستی مدعی شد هرگونه آتش‌بس در نوار غزه فرصتی برای حماس فراهم خواهد کرد که به اقدامات خود ادامه دهد.

وی در ادامه اظهارات خود ادعا کرد کارمندان آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه کودکان صهیونیستی را می دزدند.

این نماینده صهیونیستی با این ادعا که  ۱۲ درصد از کل کارکنان سازمان‌های  بین‌المللی در نوار غزه در «جنایات» حماس مشارکت دارند، گفت آنروا در آینده مانند قبل از ۷ اکتبر در نوار غزه کار نخواهد کرد و تامین مالی ابن نهاد باید متوقف شود.

نماینده قطر در سازمان ملل هم ضمن ابراز تاسف از شکست شورای امنیت در تصویب قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، این شورا را مسوول عدم توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه دانست.

وی گفت: با شدیدترین عبارات تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیات زمینی در شهر رفح واقع در جنوب غزه را محکوم می‌کنیم.

این نماینده قطری همچنین حمله هدفمند رژیم صهیونیستی به آنروا را محکوم کرد.

گروه عربی نیز در این جلسه از شورای امنیت خواست حفاظت از غیرنظامیان غزه و انتقال کمک‌های انسانی به این باریکه را تضمین کند.

این گروه بر نقش محوری آنروا تاکید کرده و از کشورهایی که کمک‌های خود به این آژانس را تعلیق کرده‌اند، خواست از تصمیم خود برگردند.

گروه عربی نسبت به هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد و خواستار مقابله با طرح‌های رژیم درباره این موضوع شد.

این گروه تصریح کرد باید رژیم صهیونیستی تحریم شود چرا که این رژیم فراتر از قانون نیست. تل‌آویو و کشورهای منطقه از امنیت و صلح برخوردار نخواهند شد مگر اینکه فلسطینی‌ها از آن برخوردار شوند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋