آوایی: رئیس جمهور در سازمان ملل پیام‌ قرآن به بشریت را گوشزد کرد
31 شهریور 1402 - 0:13
شناسه : 273971
0

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل پیام قرآن و بشریت را یادآور شد؛ لذا دفاع ایشان از قرآن تنها مربوط به کشورمان نیست و به کل دنیا ارتباط دارد. احمد آوایی در گفت‌وگو با مادوند با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل پیام قرآن و بشریت را یادآور شد؛ لذا دفاع ایشان از قرآن تنها مربوط به کشورمان نیست و به کل دنیا ارتباط دارد.

احمد آوایی در گفت‌وگو با مادوند با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سوزاندن و اهانت به قرآن اهانت به تمام کتب آسمانی است و اساسا اهانت به هر یک از انبیاء اهانت به تمام انبیاء است.

وی افزود: امیدوارم تمام آزاداندیشان دنیا از هر مکتب و مسلکی به این نکته توجه کنند؛ چون این فقط ارتباط به مسلمانی ندارد و برای جامعه بشریت است. بیشتر پیام‌های قرآنی بین‌المللی است؛ مثلا در قرآن گفته شده که با مردم خوب سخن بگویید و به پیمان‌ها پایبند باشید که این مربوط به کل مردم و نه فقط مسلمانان است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اهانت به قرآن اهانت به تمام جوامع بشری است که صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل هم بر همین مبنا بود که قرآن برای نجات بشریت آمده است.

آوایی بیان کرد: آمریکایی‌ها و دیگران بدعهدی کرده و حیثیت بین‌المللی خود را از بین می‌برند و این باعث می‌شود هیچ کسی در هیچ معاهده‌ای به آنها اعتماد نکند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋