سردار محمدی‌نیا: به لطف امام و مردم در پنجمین دهه انقلاب قدرتمند ایستاده‌ایم
31 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 273842
0

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور گفت: روح معنوی و نفوذ کلام حضرت امام در کنار از جان گذشتگی‌های مردم و مسوولان، محاسبات فرماندهان و سیاستمداران استراتژیست غربی را بهم ریخت و ایران در پنجمین دهه انقلاب خود همچنان سر پا و قدرتمند است. سردار رضا محمدی‌نیا در گفت‌وگو با […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور گفت: روح معنوی و نفوذ کلام حضرت امام در کنار از جان گذشتگی‌های مردم و مسوولان، محاسبات فرماندهان و سیاستمداران استراتژیست غربی را بهم ریخت و ایران در پنجمین دهه انقلاب خود همچنان سر پا و قدرتمند است.

سردار رضا محمدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مادوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس، اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به فاصله یک ماه از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ شیطنت‌های استکباری توسط دو قدرت شرق و غرب به اشکال مختلف آغاز شد.

این فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور تهاجم همه جانبه آمریکا و همپیمانانش به نظام نوپای جمهوری اسلامی را در دستور همیشگی بلوک شرق و غرب دانست و یادآور شد: زنجیره توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در حالی هر روز قطورتر شد که نهادهای انقلاب اسلامی هنوز شکل نگرفته بود. آنان با سیاست‌ها و اقدامات خصمانه خود انقلاب را تا مرز سقوط پیش بردند. استعمارگران از همان روز ترور مردم و مسوولان، آشوب‌های خیابانی و ناامن کردن شهرها و جریان‌سازی گروه‌های تجزیه‌طلب در مرکز، جنوب، غرب، شرق و شمال کشور را در دستور کار قرار دادند و تا امروز ادامه دادند به این امید که بتوانند پشت انقلاب اسلامی را به خاک بمالند.

وی حذف فیزیکی رییس‌جمهور، نخست‌وزیر و رییس دیوان عالی کشور توسط سازمان منافقین را در راستای از بردن نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: پیش برد اهداف سازمان تروریستی منافقین در ماههای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در حالی اتفاق افتاد که هنوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی و سایر نهادهای انقلابی فعال نشده بودند و بخشی از نیروهای ارتش و ژاندارمری در شهرها و مرزها تقسیم شده بودند و سازمان آنها در تهران دستخوش نابسامانی‌های سقوط رژیم پهلوی بود.

محمدی‌نیا شخصیت کاریزماتیک امام خمینی و همراهی بی‌دریغ مردم در پایان یافتن سریع‌تر نابسامانی‌های ابتدای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را ستود و افزود: با همه کاستی‌ها نابسامانی‌ها و هرج و مرج‌هایی که انقلاب در روزها و ماههای ابتدای داشت اما مردم به ندای رهبر فرزانه‌شان به نیکی لبیک گفتند و با بذل جان و مال‌شان انقلاب را به ثمر رساندند و جبهه دفاع مقدس را مستحکم کردند یعنی مردم با حضورشان در کنار نیروهای کلاسیک نظامی پس از گذراندن آموزش‌های چند روزه نظامی موجب ایستادن پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد.

فرماندهان دوران دفاع مقدس در جبهه شمال غرب کشور تهاجم سراسری عراق به ایران را با هدف ساقط کردن انقلاب اسلامی و همه اهداف و آرمان‌هایش در دستورکار کشورهای اسکتباری دانست و خاطرنشان کرد: غربی‌ها با ارزیابی دقیق از وضعیت ایران پس از سقوط رژیم پهلوی و فرصت‌طلبی‌های حاکمان عرب همسایه ایران، زمین شطرنج منطقه را به گونه‌ای مهندسی کردند که حاکم فرصت‌طلب و دیوانه‌ای چون صدام به فکر تهاجم به همسایه و رقیب دیرینه شرقی‌اش یعنی ایران بیفتد. صدام هم با خوش‌رقصی برای آمریکایی‌ها دنبال رهبری جامعه عربی بود. ۳۶ کشور موثر دنیا پشت سر صدام قرار گرفتند و جنگ را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند. در محاسبات بین‌المللی آن روزگار، هم‌افزایی چنین قدرتی قطعا موجب پیروزی کشور مهاجم می‌شد اما روح معنوی و نفوذ کلام حضرت امام در کنار از جان گذشتگی‌های مردم محاسبات فرماندهان و سیاستمداران استراتژیت غربی را بهم ریخت و ایران در پنجمین دهه انقلاب خود همچنان سر پا و قدرتمند ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋