آصفری: آزادسازی منابع ارزی در کاهش تورم موثر است
29 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 273513
0

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: آزاد سازی منابع ارزی و بازگشت پول‌های بلوکه شده ایران حاکی از هماهنگی بین میدان و دستگاه دیپلماسی است. محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با مادوند، درباره تاثیر آزادسازی منابع ارزی در عرصه تولید و بازار، بیان کرد: در وهله اول بایستی مردم تاثیر آزادسازی منابع […]

ارسال توسط :
پ
پ

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: آزاد سازی منابع ارزی و بازگشت پول‌های بلوکه شده ایران حاکی از هماهنگی بین میدان و دستگاه دیپلماسی است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با مادوند، درباره تاثیر آزادسازی منابع ارزی در عرصه تولید و بازار، بیان کرد: در وهله اول بایستی مردم تاثیر آزادسازی منابع ارزی را در سفره خود ببینند. ما اعتقاد داریم باید این منابع پس از آزادسازی در حوزه معیشت و درمان مردم هزینه شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تلاش های دولت برای آزادسازی منابع ارزی در کاهش تورم موثر است، اظهار کرد: دستاوردهای دولت سیزدهم در این حوزه نشان داد اینکه وزیر خارجه پیشین می گفت میدان با دیپلماسی هماهنگ نیست، حرف غلط است. دولت سیزدهم نشان داد که اقدامات میدان است که به کمک دیپلماسی می آید.

آصفری با تاکید بر اینکه آزاد سازی منابع ارزی حاکی از هماهنگی بین میدان و دستگاه دیپلماسی است، تصریح کرد: سیاست اشتباهی که دولت قبل پیش گرفت و سیاست خارجی را به چند کشور غربی گره زده بود، سبب شد تا آزادسازی منابع ارزی با تاخیر مواجه شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋