فیروزی‌پور: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که کشوری صلح‌طلب است
29 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 273507
0

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری آزادسازی سرمایه‌های کشور که مدت‌ها است به دنبال تحریم‌های ظالمانه مستکبران بلوکه شده است، یک ضرورت به شمار رفته که دولت سیزدهم گام‌های خوبی در این حوزه برداشته است. رحمت الله فیروزی پور در گفت‌وگو با مادوند، با اشاره به تبادل زندانیان و قدرت جمهوری اسلامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری آزادسازی سرمایه‌های کشور که مدت‌ها است به دنبال تحریم‌های ظالمانه مستکبران بلوکه شده است، یک ضرورت به شمار رفته که دولت سیزدهم گام‌های خوبی در این حوزه برداشته است.

رحمت الله فیروزی پور در گفت‌وگو با مادوند، با اشاره به تبادل زندانیان و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه میدان و دیپلماسی برای احیای حقوق خود در برابر نظام سلطه، بیان کرد: تبادل زندانیان اتفاق خوشایندی بود. جمهوری اسلامی همواره به دنبال تنش زدایی و برقراری ارتباط و تعامل با همه کشورها بوده است به جز مستکبراتی که قصد دارند با زورگویی حاکمیت داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون نیز با دیپلماسی عزتمندانه شاهد رقم خوردن این اتفاق هستیم. جمهوری اسلامی ایران نشان داده که کشوری جنگجو نیست و همواره به دنبال تعامل با دنیا هست. پیگیری آزادسازی سرمایه های کشور که مدت ها است به دنبال تحریم های ظالمانه مستکبران بلوکه شده است، یک ضرورت به شمار می رود که دولت سیزدهم گام های خوبی در این حوزه برداشت.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید با تکیه بر دیپلماسی عزتمندانه کشور به منافع خود دست پیدا کنیم. قطعا بعد از گذشت ۴۳ از عمر انقلاب، چنین اقداماتی نشانگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است. امروز جمهوری اسلامی چه در حوزه مردمی و چه مقوله های مختلف امنیتی و اقتصادی اقتدار و تاب آوری بسیار بالایی داشته  و بر همه فشارها غلبه کرده است.

فیروزی پور تاکید کرد: همه این ها نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ماحصل زحمات در عرصه دیپلماسی و عرصه میدان است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋