سرگزی: حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشانگر نفوذ ایران در معادلات بین‌المللی است
28 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 273255
0

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر قوت و قدرت دیپلماسی مذاکره و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در معادلات دنیا است. محمد سرگزی در گفت‌وگو با مادوند، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر قوت و قدرت دیپلماسی مذاکره و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در معادلات دنیا است.

محمد سرگزی در گفت‌وگو با مادوند، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بیان کرد: در طول یک سال گذشته کشورهای اروپایی و آمریکایی ها به شدت به دنبال این بودند که دولت ایران را در فضای بین المللی منزوی کنند که نه تنها نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند بلکه ارتباطات ایران با سایر کشورها توسعه پیدا کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: سفرهای متعدد و ملاقات هایی که مقامات کشور ما با کشورهای مختلف داشتند، سبب شد تا مقامات اروپایی خودشان بیایند و  درخواست مذاکره و نشست کنند. حضور رئیس جمهور در این اجلاس بین المللی در نیویورک نشانگر قوت و قدرت دیپلماسی مذاکره و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در معادلات دنیا است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آنها به دنبال این بودند تا کشور ما را از معادلات بین المللی خارج کنند اما حضور رئیس جمهور در این اجلاس حاکی از شکست تلاش های دشمن برای انزوای ایران اسلامی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋