راه‌اندازی سامانه امضای الکترونیک دفتر ثبت تجارتی از ابتدای مهرماه
24 شهریور 1402 - 0:16
شناسه : 272853
0

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری گفت: سامانه امضای الکترونیک اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی برای اشخاص حقیقی از ابتدای مهرماه در تهران آزمایشی راه اندازی می‌شود. به گزارش مادوند، به نقل از قوه قضاییه، ابوالفضل نصیری در این باره اظهار کرد: در جلسه کارگروه امضای الکترونیک که با حضور مدیران سامانه اعتبارسنجی و متولی امضای […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری گفت: سامانه امضای الکترونیک اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی برای اشخاص حقیقی از ابتدای مهرماه در تهران آزمایشی راه اندازی می‌شود.

به گزارش مادوند، به نقل از قوه قضاییه، ابوالفضل نصیری در این باره اظهار کرد: در جلسه کارگروه امضای الکترونیک که با حضور مدیران سامانه اعتبارسنجی و متولی امضای دیجیتال از مرکز سازمان توسعه تجارت در ارتباط با مواد ۱۶ الی ۱۹ قانون تجارت برگزار شد، مقرر شد این اقدام به صورت آزمایشی و با همکاری معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی تا اول مهرماه در تهران اجرایی شود.

وی افزود: با غیرحضوری شدن اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و ایجاد امضاء و پرداخت الکترونیک، اطلاعات تایید شده توسط مراجع ثبتی به صورت وب سرویس در اختیار سازمان توسعه تجارت قرار می‌گیرد و دیگر نیازی به اخذ پرینت توسط متقاضی جهت ارائه و یا بارگذاری در سامانه آن سازمان وجود ندارد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری اظهار کرد: با این اقدام از مراجعه هزاران متقاضی به طور سالانه به مراجع ثبتی جلوگیری و موجبات تسریع و تسهیل در فرآیند این حوزه فراهم می‌شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋