واکنش سازمان زندان‌ها به انتشار بیانیه‌، مصاحبه‌ و نقل‌قول برخی زندانیان
24 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 272836
0

سازمان زندان‌ها درباره انتشار بیانیه‌ها، مصاحبه‌ها و یا نقل‌قول برخی زندانیان توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش مادوند، روابط عمومی سازمان زندان‌ها اعلام کرد: حضور برخی زندانیان بویژه مجرمین امنیتی در گفت‌وگوهای رسانه‌ای و انتشار ادعاها ویا نقل‌قول‌های به‌اصطلاح منتسب به آنان، هرچند بیشتر بازی رسانه‌ای و فریب افکار عمومی است، اما همین ادعا خود پاسخی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سازمان زندان‌ها درباره انتشار بیانیه‌ها، مصاحبه‌ها و یا نقل‌قول برخی زندانیان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مادوند، روابط عمومی سازمان زندان‌ها اعلام کرد:

حضور برخی زندانیان بویژه مجرمین امنیتی در گفت‌وگوهای رسانه‌ای و انتشار ادعاها ویا نقل‌قول‌های به‌اصطلاح منتسب به آنان، هرچند بیشتر بازی رسانه‌ای و فریب افکار عمومی است، اما همین ادعا خود پاسخی به سیاه‌نمایی‌های این دسته از زندانیان پرحاشیه و همیشه معترض است که به دروغ شرایط‌شان را در زندان عجیب و سخت نشان می‌دهند. 

لازم به ذکر است زندانبانی کشورمان با الهام از آموزه‌های اخلافی، برخلاف شایعات کذب این زندانیان، فضایی حاکی از حقوق شهرورندی را ترسیم نموده تا بلکه این مجرمین ذیل زندانبانی انسانی بازاصلاح شوند. با این‌وجود متاسفانه این عده از شایعه‌پراکنی دست بردار نیستند.

اما در ارتباط با چرایی وجود نقل‌قول‌های این زندانیان و یا انتشار ادعای‌شان در فضای مجازی، باید متذکر شد در زندان هیچ وسیله ممنوعه مانند تلفن همراه و به طریق اولی اینترنت و غیر آن وجود ندارد، اما بواسطه رعایت حقوق شهروندی، همه زندانیان هم «تلفن همگانی» در اختیار دارند و هم از حق «ملاقات» با خانواده و وکیل برخوردارند؛ بنابراین پاسخ روشن است.

همه این صفحات مجازی و نقل‌قول‌های منتسب، نه مستقیما ازسوی زندانیان بلکه از طرف خانواده و یا دوستان و مغرضین برای تحریف واقعیت جامعه نوشته و اداره می‌شوند؛ بنابراین هرچند در زندان شرایط برای اصلاح مجرمین و البته زندگی آنان فراهم است، اما متأسفانه برخی زندانیان حربه را همچنان در تحریف واقعیت و فریب افکار عمومی می‌بینند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋