اطلاعیه سازمان زندان‌ها درباره فرار یک زندانی
24 شهریور 1402 - 0:14
شناسه : 272832
0

سازمان زندان‌ها درباره فرار یک زندانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند. به گزارش مادوند به نقل از قوه قضاییه، در پی فرار یکی از محکومان اقتصادی هنگام […]

ارسال توسط :
پ
پ

سازمان زندان‌ها درباره فرار یک زندانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش مادوند به نقل از قوه قضاییه، در پی فرار یکی از محکومان اقتصادی هنگام اعزام به مراکز درمانی، روابط‌ عمومی سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زندانی شهمیری بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه موفق به فرار شده است.

در این باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.

هرچند طبق روال همیشگی رسانه‌های معاند با قصه سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت‌های مغرضانه از این مساله دارند که اعلام می‌دارد مسائل حاشیه‌ای مطرح شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋