موسوی: سهمیه سرباز امریه قهرمان ورزشی در مناطق محروم افزایش یابد
24 شهریور 1402 - 0:15
شناسه : 272741
0

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استعدادیابی و شناسایی قهرمانان ورزشی در مناطق محروم پیشنهاد داد که سهمیه به‌کارگیری سرباز امریه قهرمان ورزشی در فدراسیون‌ها در مناطق محروم که حق فرزندان این مناطق است، افزایش یابد. به گزارش مادوند، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان و رئیس فراکسیون مناطق محروم […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استعدادیابی و شناسایی قهرمانان ورزشی در مناطق محروم پیشنهاد داد که سهمیه به‌کارگیری سرباز امریه قهرمان ورزشی در فدراسیون‌ها در مناطق محروم که حق فرزندان این مناطق است، افزایش یابد.

به گزارش مادوند، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان و رئیس فراکسیون مناطق محروم و کمیته محرومیت زدایی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی پرداخت و از ورود این فراکسیون به حوزه‌های مختلفی از جمله آب، راه، مسکن، درمان، اشتغال و به ویژه ورزش خبر داد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شفافیت در شاخص‌های توزیع اعتبارات در حوزه ورزش، گفت: طبیعتاً اعتباراتی که به مناطق برخوردار مانند مراکز استان‌ها به دلیل وجود امکانات بیشتر ارائه می‌شود باید متفاوت از مناطق محروم باشد و همچنین باید طبق آمایش سرزمینی و توزیع عادلانه اعتبارگذاری شود.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه «در شورای ورزش و جوانان فراکسیون مناطق محروم به بررسی عملکرد روسای فدراسیون‌های ورزشی در حوزه ایجاد زیرساخت‌های مربوط به آن فدراسیون در مناطق کم برخوردار می‌پردازیم»، عنوان کرد: باید با ایجاد کمیته مناطق محروم در فدراسیون‌ها کمک به استعدادیابی در مناطق کم برخوردار شود. یکی از شاخص‌های محرومیت زدایی در شهرها ایجاد نرخ‌های مختلف ثبت‌نام در مکان‌های ورزشی در کشور از سوی فدراسیون‌ها به صورت رسمی است؛ به عنوان مثال نرخ ثبت‌نام بازی فوتبال در پایین شهر تهران و بالاشهر تهران نباید یکی باشد باید یک نرخ عادلانه مصوب و با کسانی که رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

رئیس فراکیون مناطق محروم مجلس گفت: همچنین باید سهمیه به‌کارگیری سرباز امریه قهرمان ورزشی در فدراسیون‌ها در مناطق محروم که حق فرزندان این مناطق است، افزایش یابد و به سمت استعدادیابی در این مناطق برای شناسایی این قهرمانان حرکت کنیم و در این راستا نیازمند همکاری و هم‌افزایی مجلس و وزارت ورزش هستیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋