حسینی: ظاهرا مجلس اقبال خوبی به کیومرث هاشمی دارد
23 شهریور 1402 - 0:18
شناسه : 272560
0

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: وزیر پیشنهادی ورزش به مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد و به نظر می‌رسد مجلس اقبال خوبی به وی داشته باشد. به گزارش مادوند، سید محمد حسینی  در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار کرد: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی لاینحل نیست. […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: وزیر پیشنهادی ورزش به مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد و به نظر می‌رسد مجلس اقبال خوبی به وی داشته باشد.

به گزارش مادوند، سید محمد حسینی  در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار کرد: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی لاینحل نیست. دولت این لایحه را به مجلس داده است و در کمیسیون نهایی شده و هیات رئیسه مجلس باید ان را در دستور کار دهد. اگر نظر دولت تغییر کرده بود به صورت مکتوب به مجلس اعلام می کرد ولی دولت تغییر عقیده‌ایدر خصوص این لایحه نداشته است. انتظار این است که روال عادی بررسی این لایحه در مجلس طی شود.

وی در خصوص معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس، تصریح کرد: وی از دیروز جلسات خود را با کمیسیون ها مخصوصا کمیسیون فرهنگی مجلس شروع کرده است. به نظر می‌رسد مجلس اقبال خوبی به وی داشته باشد زیرا وی فردی است که تجربه و تخصص دارد و سال ها در وزرات ورزش فعالیت داشته است و به مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد. امیدوارم در هفته آینده وی با رای بالایی از نمایندگان مجلس  کار خود را شروع کند.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋