خلجی: دولت به بهبود وضعیت سیستان و بلوچستان توجه ویژه‌ای دارد
23 شهریور 1402 - 0:17
شناسه : 272554
0

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اقدامات ویژه‌ای برای بهبود وضعیت گازرسانی و حل مشکل انتقال آب در سیستان و بلوچستان در حال انجام است تا توسعه استان پیگیری و محرومیت‌ها رفع شود. به گزارش مادوند، سپهر خلجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت سیزدهم در استان سیستان و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اقدامات ویژه‌ای برای بهبود وضعیت گازرسانی و حل مشکل انتقال آب در سیستان و بلوچستان در حال انجام است تا توسعه استان پیگیری و محرومیت‌ها رفع شود.

به گزارش مادوند، سپهر خلجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت سیزدهم در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در جریان سفر رهبری انقلاب به این استان در دهه هشتاد انجام شده بود، یک انتظاراتی داشتند و مصوباتی هم بود اما در دولت‌های گذشته توجه لازم به آن‌ها انجام نشد ولی در دو سال گذشته دولت توجه ویژه‌ای به وضعیت استان داشته است.

وی افزود: یکی از اقدامات بزرگ دولت بهبود وضعیت گاز منطقه سیستان و بلوچستان است. از دیگر اقدامات در حال انجام موضوع انتقال آب از دریای عمان به سمت استان خراسان رضوی در حال انجام است که هم سیستان و بلوچستان و هم خراسان رضوی را پوشش می‌دهد. این طرح پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم مشکل کم‌آبی شرق کشور را حل کند.

خلجی یادآور شد: اقداماتی هم در منطقه ویژه مکران در حال انجام است تا توسعه استان پیگیری و محرومیت‌ها رفع شود. خدمات بی‌شماری در طول انقلاب به این منطقه انجام شده اما اکنون هم به علت محرومیت‌هایی که از دوران پیش از انقلاب در این منطقه وجود داشته، این حجم از خدمات هم نتوانسته کل محرومیت را در منطقه از میان ببرد که به همین دلیل نیازمند توجه بیشتر دولت است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋